Politica de Confidentialitate

Politica de Confidentialitate

Ultima actualizare: 25 August 2021

Această politică de confidențialitate descrie politicile și procedurile noastre privind colectarea, utilizarea și divulgarea informațiilor dvs. atunci când utilizați Serviciul și vă spune despre drepturile dvs. de confidențialitate și modul în care legea vă protejează.

Folosim datele dvs. personale pentru a furniza și îmbunătăți Serviciul. Prin utilizarea Serviciului, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu prezenta Politică de confidențialitate.

Interpretare și definiții

Interpretare

Cuvintele pentru care litera inițială este scrisă cu majuscule au semnificații definite în următoarele condiții. Următoarele definiții vor avea același sens, indiferent dacă apar la singular sau la plural.

Definiții

În sensul prezentei politici de confidențialitate:

  • Cont înseamnă un cont unic creat pentru dvs. pentru a accesa Serviciul nostru sau părți din Serviciul nostru.
  • Compania (denumită fie „Compania”, „Noi”, „Noi” sau „Nostru” în acest Acord) se referă la AvantPay, Strada Babadag 43, Bl.66C, Pitesti.
  • Cookie-urile sunt fișiere mici care sunt plasate pe computerul dvs., dispozitivul mobil sau orice alt dispozitiv de către un site web, care conțin detaliile istoricului dvs. de navigare pe acel site web printre numeroasele sale utilizări.
  • Țara se referă la: România
  • Dispozitiv înseamnă orice dispozitiv care poate accesa Serviciul, cum ar fi un computer, un telefon mobil sau o tabletă digitală.
  • Datele personale sunt orice informații care se referă la o persoană identificată sau identificabilă.
  • Serviciul se referă la site-ul web.
  • Furnizor de servicii înseamnă orice persoană fizică sau juridică care prelucrează datele în numele Companiei. Se referă la companii terțe sau persoane angajate de Companie pentru a facilita Serviciul, pentru a furniza Serviciul în numele Companiei, pentru a efectua servicii legate de Serviciu sau pentru a asista Compania în analiza modului în care este utilizat Serviciul.
  • Serviciul de rețea socială terță parte se referă la orice site web sau orice site de rețea socială prin care un Utilizator se poate conecta sau crea un cont pentru a utiliza Serviciul.
  • Date de utilizare se referă la datele colectate automat, fie generate de utilizarea Serviciului, fie din infrastructura Serviciului în sine (de exemplu, durata unei vizite de pagină).
  • Site-ul web se referă la AvantPay, accesibil de la AvantPay
  • Tu înseamnă persoana care accesează sau folosește Serviciul, sau compania sau altă entitate juridică în numele căreia o astfel de persoană accesează sau folosește Serviciul, după caz.

Colectarea și utilizarea datelor dvs. personale

Tipuri de date colectate

Date personale

În timpul utilizării Serviciului nostru, vă putem cere să ne furnizați anumite informații de identificare personală care pot fi utilizate pentru a vă contacta sau a vă identifica. Informațiile de identificare personală pot include, dar nu se limitează la:

  • Adresa de e-mail
  • Numele și prenumele
  • Număr de telefon
  • Date de utilizare

Date de utilizare

Datele de utilizare sunt colectate automat atunci când se utilizează Serviciul.

Datele de utilizare pot include informații precum adresa protocolului de internet al dispozitivului dvs. (de exemplu, adresa IP), tipul de browser, versiunea browserului, paginile Serviciului nostru pe care le vizitați, ora și data vizitei dvs., timpul petrecut pe acele pagini , identificatori de dispozitiv unici și alte date de diagnostic.

Când accesați Serviciul prin sau prin intermediul unui dispozitiv mobil, putem colecta anumite informații în mod automat, inclusiv, dar fără a se limita la, tipul de dispozitiv mobil pe care îl utilizați, ID-ul unic al dispozitivului dvs. mobil, adresa IP a dispozitivului dvs. mobil , Sistemul dvs. de operare mobil, tipul de browser de internet mobil pe care îl utilizați, identificatori unici de dispozitiv și alte date de diagnosticare.

De asemenea, putem colecta informații pe care browserul dvs. le trimite ori de câte ori vizitați serviciul nostru sau când accesați serviciul prin sau prin intermediul unui dispozitiv mobil.

Tehnologii și cookie-uri de urmărire

Folosim cookie-uri și tehnologii similare de urmărire pentru a urmări activitatea din Serviciul nostru și pentru a stoca anumite informații.

Tehnologiile de urmărire utilizate sunt balize, etichete și scripturi pentru a colecta și urmări informații și pentru a îmbunătăți și analiza serviciul nostru. Tehnologiile pe care le folosim pot include:

  • Cookie-uri sau cookie-uri pentru browser. Un cookie este un fișier mic plasat pe dispozitivul dvs. Puteți instrui browserul dvs. să refuze toate cookie-urile sau să indice când este trimis un cookie. Cu toate acestea, dacă nu acceptați cookie-urile, este posibil să nu puteți utiliza unele părți ale Serviciului nostru. Dacă nu ați ajustat setările browserului dvs. astfel încât să refuze cookie-urile, Serviciul nostru poate utiliza cookie-uri.
  • Cookie-uri Flash. Anumite caracteristici ale Serviciului nostru pot utiliza obiecte stocate locale (sau Cookie-uri Flash) pentru a colecta și stoca informații despre preferințele dvs. sau despre activitatea dvs. în Serviciul nostru. Cookie-urile Flash nu sunt gestionate de aceleași setări de browser ca cele utilizate pentru cookie-urile browser. Pentru mai multe informații despre cum puteți șterge cookie-urile Flash, vă rugăm să citiți „Unde pot modifica setările pentru dezactivare sau ștergerea obiectelor partajate locale?” disponibil la Helpx.
  • Semnalizatoare web. Anumite secțiuni ale Serviciului nostru și e-mailurile noastre pot conține mici fișiere electronice cunoscute sub numele de semnalizatoare web (denumite și gif-uri clare, etichete pixel și gif-uri cu un singur pixel) care permit Compania, de exemplu, pentru a număra utilizatorii care au vizitat acele pagini sau au deschis un e-mail și pentru alte statistici legate de site-ul web (de exemplu, înregistrarea popularității unei anumite secțiuni și verificarea integrității sistemului și a serverului).
  • Cookie-uri necesare / esențiale Tip: Cookie-uri de sesiune Administrate de: NoiScop: Aceste cookie-uri sunt esențiale pentru a vă oferi servicii disponibile prin intermediul site-ului web și pentru a vă permite să utilizați unele dintre caracteristicile sale. Acestea ajută la autentificarea utilizatorilor și previn utilizarea frauduloasă a conturilor de utilizator. Fără aceste cookie-uri, serviciile pe care le-ați solicitat nu pot fi furnizate, iar noi folosim aceste cookie-uri doar pentru a vă oferi aceste servicii.
  • Politica privind cookie-urile / Cookie-urile de acceptare a notificărilor Tip: Cookie-uri persistente Administrate de: NoiScop: Aceste cookie-uri identifică dacă utilizatorii au acceptat utilizarea cookie-urilor pe site-ul web.
  • Cookie-uri de funcționalitate Tip: Cookie-uri persistente Administrate de: NoiScop: Aceste cookie-uri ne permit să ne amintim de opțiunile pe care le faceți atunci când utilizați site-ul web, cum ar fi să ne amintim detaliile de autentificare sau preferința de limbă. Scopul acestor cookie-uri este de a vă oferi o experiență mai personală și de a vă evita să vă reintroduceți preferințele de fiecare dată când utilizați site-ul web.

Pentru mai multe informații despre cookie-urile pe care le folosim și despre alegerile dvs. cu privire la cookie-uri, vă rugăm să vizitați Politica noastră privind cookie-urile sau secțiunea Cookies din Politica noastră de confidențialitate.

Utilizarea datelor dvs. personale

Compania poate utiliza datele cu caracter personal în următoarele scopuri:

  • Pentru a furniza și întreține Serviciul nostru , inclusiv pentru a monitoriza utilizarea Serviciului nostru.
  • Pentru a vă gestiona contul: pentru a gestiona înregistrarea dvs. ca utilizator al Serviciului. Datele personale pe care le furnizați vă pot oferi acces la diferite funcționalități ale Serviciului care vă sunt disponibile ca utilizator înregistrat.
  • Pentru executarea unui contract: dezvoltarea, respectarea și angajarea contractului de cumpărare pentru produsele, articolele sau serviciile pe care le-ați achiziționat sau a oricărui alt contract cu noi prin intermediul Serviciului.
  • Pentru a vă contacta: Pentru a vă contacta prin e-mail, apeluri telefonice, SMS sau alte forme echivalente de comunicare electronică, cum ar fi notificările push ale unei aplicații mobile cu privire la actualizări sau comunicări informative legate de funcționalități, produse sau servicii contractate, inclusiv actualizările de securitate, atunci când este necesar sau rezonabil pentru implementarea lor.
  • Pentru a vă oferi știri, oferte speciale și informații generale despre alte bunuri, servicii și evenimente pe care le oferim, care sunt similare cu cele pe care le-ați cumpărat deja sau despre care v-ați întrebat, cu excepția cazului în care ați optat să nu primiți astfel de informații.
  • Pentru a gestiona solicitările dvs.: Pentru a participa și a gestiona solicitările dvs. către noi.
  • Pentru transferuri comerciale: putem folosi informațiile dvs. pentru a evalua sau desfășura o fuziune, dezinvestire, restructurare, reorganizare, dizolvare sau alte vânzări sau transferuri ale unora sau ale tuturor activelor noastre, fie ca activitate continuă sau ca parte a falimentului, lichidării sau unei proceduri similare, în care Datele personale deținute de noi despre utilizatorii Serviciului nostru se numără printre activele transferate.
  • În alte scopuri : Putem folosi informațiile dvs. în alte scopuri, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficacității campaniilor noastre promoționale și pentru evaluarea și îmbunătățirea Serviciului, produselor, serviciilor noastre , marketing și experiența dvs.

Putem partaja informațiile dvs. personale în următoarele situații:

  • Cu furnizorii de servicii: Putem partaja informațiile dvs. personale cu furnizorii de servicii pentru a monitoriza și analiza utilizarea serviciului nostru, pentru a vă contacta.
  • Pentru transferuri comerciale: Putem partaja sau transfera informațiile dvs. personale în legătură cu, sau în timpul negocierilor, oricărei fuziuni, vânzări de active ale Companiei, finanțării sau achiziționării tuturor sau a unei părți din afaceri către o altă companie.
  • Cu afiliații: Putem partaja informațiile dvs. cu afiliații noștri, caz în care le vom solicita acestor afiliați să respecte această politică de confidențialitate. Afiliații includ compania noastră mamă și orice alte filiale, parteneri în comun sau alte companii pe care le controlăm sau care sunt sub control comun cu noi.
  • Cu parteneri de afaceri: este posibil să împărtășim informațiile dvs. partenerilor noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
  • Cu alți utilizatori: atunci când partajați informații personale sau interacționați în alt mod în zonele publice cu alți utilizatori, aceste informații pot fi vizualizate de toți utilizatorii și pot fi distribuite public în exterior. Dacă interacționați cu alți utilizatori sau vă înregistrați printr-un serviciu terț de socializare, contactele dvs. din serviciul de rețele sociale terțe vă pot vedea numele, profilul, imaginile și descrierea activității dvs. În mod similar, alți utilizatori vor putea să vadă descrierile activității dvs., să comunice cu dvs. și să vă vizualizeze profilul.
  • Cu acordul dvs. : Putem divulga informațiile dvs. personale în orice alt scop cu consimțământul dvs.

Păstrarea datelor dvs. personale

Compania va păstra datele dvs. personale numai atât timp cât este necesar în scopurile stabilite în prezenta politică de confidențialitate. Vom păstra și vom utiliza datele dvs. personale în măsura necesară pentru a ne respecta obligațiile legale (de exemplu, dacă suntem obligați să păstrăm datele dvs. pentru a respecta legile aplicabile), vom soluționa litigiile și vom aplica acordurile și politicile noastre legale.

Compania va păstra, de asemenea, datele de utilizare în scopuri de analiză internă. Datele de utilizare sunt, în general, păstrate pentru o perioadă mai scurtă de timp, cu excepția cazului în care aceste date sunt utilizate pentru a consolida securitatea sau pentru a îmbunătăți funcționalitatea Serviciului nostru sau suntem obligați legal să păstrăm aceste date pentru perioade mai lungi de timp.

Transferul datelor dvs. personale

Informațiile dvs., inclusiv datele cu caracter personal, sunt prelucrate la birourile de operare ale Companiei și în orice alte locuri în care se află părțile implicate în prelucrare. Înseamnă că aceste informații pot fi transferate – și menținute pe – computere situate în afara statului, provinciei, țării sau altei jurisdicții guvernamentale în care legile privind protecția datelor pot diferi de cele din jurisdicția dvs.

Consimțământul dvs. pentru această politică de confidențialitate urmat de transmiterea de către dvs. a acestor informații reprezintă acordul dvs. cu privire la transferul respectiv.

Compania va lua toate măsurile necesare în mod rezonabil pentru a se asigura că datele dvs. sunt tratate în siguranță și în conformitate cu prezenta politică de confidențialitate și că nu va avea loc transferul datelor dvs. personale către o organizație sau o țară decât dacă există controale adecvate, inclusiv securitatea datelor dvs. și a altor informații personale.

Divulgarea datelor dvs. personale

Tranzacții comerciale

Dacă Compania este implicată într-o fuziune, achiziție sau vânzare de active, datele dvs. personale pot fi transferate. Vom furniza o notificare înainte ca datele dvs. personale să fie transferate și să devină supuse unei alte politici de confidențialitate.

Aplicarea legii

În anumite circumstanțe, Compania poate fi obligată să dezvăluie Datele dvs. cu caracter personal, dacă acest lucru este cerut de lege sau ca răspuns la cereri valabile din partea autorităților publice (de exemplu, o instanță sau o agenție guvernamentală).

Alte cerințe legale

Compania poate dezvălui datele dvs. personale cu bună-credință că o astfel de acțiune este necesară pentru:

  • Respectați o obligație legală
  • Protejați și apărați drepturile sau proprietatea companiei
  • Preveniți sau investigați posibile nelegiuiri în legătură cu Serviciul
  • Protejați siguranța personală a Utilizatorilor Serviciului sau a publicului
  • Protejați-vă împotriva răspunderii legale

Securitatea datelor dvs. personale

Securitatea datelor dvs. personale este importantă pentru noi, dar nu uitați că nicio metodă de transmitere pe internet sau metodă de stocare electronică nu este 100% sigură. Deși ne străduim să folosim mijloace acceptabile din punct de vedere comercial pentru a vă proteja datele personale, nu putem garanta securitatea absolută a acestora.

Confidențialitatea copiilor

Serviciul nostru nu se adresează nimănui sub vârsta de 13 ani. Nu colectăm cu bună știință informații de identificare personală de la nimeni sub vârsta de 13 ani. Dacă sunteți părinte sau tutore și sunteți conștient de faptul că copilul dvs. ne-a furnizat Date, vă rugăm să ne contactați. Dacă devenim conștienți de faptul că am colectat date cu caracter personal de la oricine cu vârsta sub 13 ani fără verificarea consimțământului părinților, luăm măsuri pentru a elimina aceste informații de pe serverele noastre.

Dacă trebuie să ne bazăm pe consimțământ ca bază legală pentru prelucrarea informațiilor dvs. și țara dvs. necesită consimțământul unui părinte, este posibil să solicităm consimțământul părintelui dvs. înainte de a colecta și utiliza aceste informații.

Linkuri către alte site-uri web

Serviciul nostru poate conține linkuri către alte site-uri web care nu sunt operate de noi. Dacă faceți clic pe un link terță parte, veți fi direcționat către site-ul terțului respectiv. Vă sfătuim cu tărie să consultați Politica de confidențialitate a fiecărui site pe care îl vizitați.

Nu avem control asupra și nu ne asumăm responsabilitatea pentru conținutul, politicile de confidențialitate sau practicile site-urilor sau serviciilor terțe.

Modificări la această politică de confidențialitate

Putem actualiza Politica noastră de confidențialitate din când în când. Vă vom notifica cu privire la orice modificare, postând noua politică de confidențialitate pe această pagină.

Vă vom anunța prin e-mail și / sau o notificare importantă privind serviciul nostru, înainte ca modificarea să devină efectivă și să actualizăm data „Ultima actualizare” din partea de sus a acestei politici de confidențialitate.

Vă sfătuim să consultați periodic această politică de confidențialitate pentru orice modificare. Modificările aduse acestei politici de confidențialitate sunt eficiente atunci când sunt postate pe această pagină.

Contactați-ne

Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, ne puteți contacta:

  • Prin e-mail: contact@avantpay.ro

0752 252 3869

contact@avantpay.ro

Strada Babadag 43, Bl.66C, Pitesti

Copyright © 2021. Toate drepturile rezervate | AvantPay.